.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سهم واقعی اعتبارات عمراني مازندران!

استاندار مازندران گفت: سهم اعتبارات عمراني مازندران واقعي مي‌شود.

سيد علي طاهايي استاندار مازندران، علي اصغر يوسف‌نژاد و سيد رمضان شجاعي نمايندگان مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي، علي حجازي شهردار مركز استان، موسي رحيمي مدير كل راه و ترابري مازندران، اعضاي شوراي شهر ساري و محسن زارعي فرماندار ساري پيش از ظهر امروز در قالب يك برنامه تنظيمي از پروژه‌هاي مهم مركز استان بازديد كردند.

مسئولان در اين بازديد از پيشرفت فيزيكي جاده جوادلائمه كه به جاده فرودگاه بين‌المللي ساري معروف است آشنا شدند و چگونگي تسريع اين پروژه كه تسريع در ساخت آن از مصوبات سفر دولت به مازندران بوده است مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

استاندار مازندران در حاشيه اين بازديد در جمع خبرنگاران با تاكيد بر اينكه تاكنون براي اين پروژه 5 ميليارد و 400 ميليون تومان اعتبار هزينه شده است، خاطرنشان كرد: تا پايان سال جاري راه عبور نخست اين جاده بازگشايي خواهد شد.

سيد علي‌اكبر طاهايي تصريح كرد: پيش‌بيني مي‌شود نيمه نخست سال آينده تمام اين طرح به بهره‌برداري برسد.

نماينده عالي دولت در مازندران با اعلام اينكه 70 درصد بودجه جاده فرودگاه و كمربندي شمالي در دولت احمدي‌نژاد جذب شده است، اضافه كرد: تسهيل در عبور و مرور به جاده بين‌المللي فرودگاه ساري و روان سازي ترافيك در ورودي ساري از جمله اهداف پرداختن به پروژه جاده بين‌‌المللي و كمربندي شمالي است.

استاندار مازندران با تاكيد بر منظور كردن شرايط آب و هوايي با مشخصات فني پروژه يادآور شد: درصدد هستيم تا سهم اعتبارات عمراني مازندران واقعي‌تر شود.

طاهايي در پايان گفت: سعي خواهيم كرد تا بيشترين تخصص به اعتبارات پروژه‌ها داده شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 دي 1388
ميتوانيد در مورد سهم اعتبارات استاني از اقاي مقيمي نماينده مردم بهشهر كمك بگيريد زيرا ايشان تبحر خاصي در از دست دادن اين اعتبارات دارند نمونه ان شركت حفاري شمال است كه خودشان ان را به سمت تهران بدرقه فرمودند اي كردان خدا بيامرزدت - كجايي كه يادت به خير
نا شناس 27 دي 1388
در مراسم بدرقه شركت حفاري شمال به تهران چرا اقاي استاندار تشريف نياوردند تا از سهم و حق مردم مازندران دفاع كنند!!!!!!!!!!!!!
در امر به اين مهمي ايشان نماينده خودشان را فرستادند ، واقعا كه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.232 seconds.